”Ordentlig suparkultur inom politiken”

10 november 2011 gästade jag Malou för att prata om mitt bruk och min tid i Sverigedemokraterna. Orden från tidigare partikollegor har varit grova, vulgära och närmast obehagliga. Detta enligt säkra källor som har god insikt i partiet. Jag kommer dock inte hänga ut någon eller på något sätt ge mig in i den pajkastningen. Det rör mig inte.

För er som missade programmet kan se det genom att klicka här

One thought on “”Ordentlig suparkultur inom politiken”

  1. Man behöver knappt vara normalbegåvad för att förstå att det förekommer en suparkultur inom politiken. Makt korrumperar, och tydligen också berusar…

Kommentera

