SD slog vad om min dödsdag

Partiets pressekreterare säger ” att de helt saknar förankring i verkligheten”. Frågan är bra hur han kan veta det. Jag har svårt att tro att Myrin varit med i alla såväl officiella som inofficiella sammanhang med alla inblandade.

Jag har inget agg mot partiet men att man slog vad om när jag ska dö av en överdos är inget annat än rent osmakligt och en ovärdig jargong mot en person som uppoffrat sex år  av sitt liv för partiet. Jag hoppas att det är slutpratat bakom ryggen och att man har stake nog att nästa gång komma till mig direkt om man har något på hjärtat.

Jag vill däremot passa på att understryka att detta inte har något med partiet som helhet att göra utan berör enskilda företrädare.

Mer om händelsen kan läsas genom att klicka här

4 thoughts on “SD slog vad om min dödsdag

  1. Det som inte bryter ner en, gör en starkare, eller vad är det nu man säger? Personligen tror jag dock inte SD blir långlivat i riksdagen, till nästa val är de nog borta, jag gläds iaf lite av tanken. Och då kan du stå där, och le lite grann. Det var föresten ett ganska osmakligt vad dom gjorde, men å andra sidan, Ska vi slå vad? Hurvida SD hänger kvar ett val till eller inte? Det är ju ett ganska oskyldigt vad, tycker jag:-)

Kommentera

