Insamlingskampanj för att annonsera på facebook

Det finns många olika sätt för att sprida bloggen till en bredare målgrupp. Jag har dock bestämt mig för att göra det via att annonsera på facebook. Men som ni alla vet är inget gratis. Där startar jag härmed en insamlingskampanj för att ta bloggen till nya nivåer.

Jag kommer givetvis själv bidra med en hel del men det räcker inte till.

Alla bidrag stora som små tar tacksamts emot. Banknr: 3108 20 26557 Bank Nordea. Märk betalningen  ”kampanj”

Tack alla!

3 thoughts on “Insamlingskampanj för att annonsera på facebook

    • Nej verkligen inte. Förmodligen är det ett PR-trick från nazisterna för att samla en massmedial mediakår. Men om det mot all förmodan skulle vara så att en riksdagsman för SD skulle delta är det givetvis högst anmärkningsvärt.

  1. Jasså men att en riksdagsman både super knarkar det är då inte lika anmärkningsvärt menar du? Ja den moralen du besitter finner jag väldigt udda.

Kommentera

